Thursday, November 15, 2007

Mangga... buy 1 get 1 free

Ini le rupanya buah mangga yg ayah beli semalam kat Bangla Bazaar. Ayah saja beli satu masak & satu lagi mentah... cadang yg mentah tu nk buat kerabu kot... Yang bestnya beli 1 dpt 1 lagi percuma. Nak tau berapa harga 2 biji mangga tu? Harganya ₤1.74 (RM12.18). Kalau le kat Msia mangga harga tu, takde sapa nk beli. Kat sini apa boleh buat, kena beli jugak... sebab nk makan!

2 comments:

Mat Gebu said...

kak pah jgn leeerr convert to Ringgit!!!....ayoo kalau asyik convert to RM ajeee, tak makan leer jawab nyaa...

Sharifah Wahani said...

Hehehehe..adik ipar akakpun cakap mcm tu gak Mat..klu smpi sini jgn asyik nk convert ke RM..alamat tak beli apa2 le.. anggap 1 pnd tu mcm rm1 je katanya... hehehehe..tp Mat dlm otak kepala kita selalu je nak mengconvert (mencemar bahasa)... dlm hati kata taknak tp dlm kepala asyik kira jugak.. nak buat camana?